Familjeslaget 6 juni

Publicerat: 2024-06-07 - 09:38 - Skrivet av Anders Green

Familjeslaget spelades i fint men lite blåsigt väder! Fullt startfält med 108 spelare. Vann gjorde Johan & Björn Magnusson.

Vann gjorde Johan & Björn Magnusson på 48 poäng, tvåa kom Ola & Pontus Månsson på 44 poäng, trea kom Edward & Jan Bäcklund på 44 poäng, fyra kom Anna Rabe & Jens Lundvall på 43 poäng och femma kom Philip & Tomas Engel på 43 poäng, sexa kom Christian & Jan Holmström på 43 poäng och sjua kom Olle & Fredrik Gripenberg på 43 poäng. Närmast hål 9 kom Fredrik Gripenberg på 1,65 meter. Efter avslutat runda samlades alla för en gemensam mycket god och trevlig lunch. Stort tack till vår sponsor Ward Wines och till vår krögare Johan Gårdinger för både spons och en god lunch. Även stort tack till tävlingsledningen med Gustav Svensson i spetsen. Övriga resultat se MinGolf.